29/03/2011

Özel Bir Yazı Dizisi Başlıyor !

 

 Gerçeklere Uzakmı Kaldınız ?

Bilmediğiniz Neler Var ?

..............

Şok Ayrıntılar , Kapalı Kutular Açılıyor...

 Cesur Kalem : Muhammed Ali Çimen'den ...

ÇOK YAKINDA

 

 

19/03/2011

Karşılıksız sevgiler

Karşılıksız Sevgiler

Evet , Degilmi Karşılıksız Sevgiler Bizi Bu zamana kadar en Çok yaralıyanlardan Yüreğimizi Kanatanlardan , Basımıza sık sık gelenlerinden , Nasılmı ? Siz Seversiniz O Sevmez O sizi sevdiği yerine koymaz sevilecek bir insan olmadıgınızı dusunur abi bilir abla bilir kardeş bilir , Kardeş bilir diyorum çünki bir kız erkeğe ''kardeşim'' diye hitap ediyorsa , hitap ettiği erkek gerçekten Ya çirkindir yada elektrik alamamıştır...

Erkekler Bir Kızın sevgisini Kazanmak için çok ugraşmaları gerekir çünki bir kızın sevgisini kazanmak zordur eğer kazandıysanızda o kadar ciddi bir ilişkinin başlangıcına imza atarsınızkı bu sevgi sizi iki dunyadada mutlu edecektir

Kız Sevdimi Tüm benliğiyle sever , Ama bir kere sizi görüp begenmedıysede ağzınızla kuş tutsanızda sevdiremezsiniz kendinizi , Gerçek sevgi saf katıksız sevgidir, Menfaat ugruna sevgiliniz olmuşsa o sevgili degildir Bir araçtır Sonuçta ya o sizi çöpe atacaktır yada siz heba olacaksınızdır...

Beni param için malım için mülküm için seven sevgiliyi ne yapayım degilmi ? Sevgili Tüm benliğiyle sizi sevecekse tam manasıyla seviyordur yoksa hafif bir rüzgarda tekmeyi size basıyorsa ona aşk degil Kullanılmak denir.

Erkekleride parası için kullanan Kızlarıda Kınıyorum . Duygularıyla Oynamak bir kıza yakışmaz seviyorsan söylersin sevmiyorsan tüfeyli gibi saf delikanlıların paralarından istifade edip tekmeyi para bittiği zaman koyanlarada Biz KAŞAR diyoruz.

Adam gibi sevenlerede HARBİ KIZ diyoruz.Gözlerine baktıgınızda kaybolacagınız bir sevdiğiniz varsa dört kolla onu kaybetmemek ıcın ilişkinize sımsıkı sarılın . Çünki gerçek sevgili ağlatmayandır üzmeyendir.Duamız Odurki : Ya rabbi öyle birine hayatımızı çarptırkı Her anımızda kenetlenelim birbirimizin örtüsü olalım hiçbir fırtına bızı ayıramasın ...Gözlerine baktıgımda güleyim güldüreyim ,Bize öyle bir sevgili nasip etki Aşkın tadını ben aldım dıyelım ...

AMİN...

 

Muhammed Ali Çimen

18/03/2011

Bakın Ne Çıkıyor ?

 

İnternetsiz Ev Kaldımı ? Vardır elbet Ama Geçen Bilgisayar dergisinde okuduguma göre İP adres Numaları Tükeniyormuş , Bu İnternetin artık Yaygın olarak geniş bir ağ çerçevesinde Kullanıldıgını gösteriyor..Sonsuz bir derya olan Net ortamını iki şekilde Kullananlar var Birincisi Sörf Diğeride İş .

Sörf Olarak kullananlar Kolik degiller Genellikle , Ama İş Olarak Kullananlar gecelerini bilgisayar başında tüketiyorlar . Burayı degil asıl noktayı eleştirmeye yerle yeksan etmeye geçecegim.

Güya adıyla sanıyla Bir İslami radyo Olarak Açılan Chat Ortamı aslında bilinçsiz ve bir o kadarda oldugu gibi görünmeyen insanlarla dolu . Artık bazı konuşma tarzlarını ögrenmiş aslında dinden peyderpey uzak olan bu kimseler her lafın arasında ''hayırlısı olsun , Allah razı olsun'' gibi Artık klasikleşmiş ağızlara sakız ettiği dualarla Mükemmel dindar Özelliğini Kılıfına uydurmaya çalışıyor..

İslami Radyo Denilen Bir ortamda Canlı Yayında Sevdiği Kıza Evlilik teklif eden , Almanyaya gitmek için dul bir bayanla evlenmek için radyoyu aracı olarak kullanan aslında asıl hedefi erkek avı olupta radyoya gelipte hayatında görmediği kımselere ''abiciiimm '' diye seslenen veya ona latifeler yapıp Kur 'mu yapmaya calısan...

Neler var neler....

''Ben şu anda intihar edicem hocam ne yapmalıyım '' ? diye Soran dengesizlerede rastgelmiyoruz degil.

Sanane ya herkes tıkırında sana ne oluyor dıyebilirsiniz ? Ama , haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.Bunuda unutmayın ? Kendinizi kasmaya ne gerek var Oldugunuz gibi görünün , evdeki gibi rahat olun , Maskelerinizi indirin Artık uykunuzdan uyanın ve AYIK OLUN !

Yakında incelenecek şey şu olacak internetteki tanıştıgın insanların karakter analizi , bakalım karaktersizler ne kadar çıkacak ?

Ben gördüm Ben yaşadım , İnternet 'ten İnsan Çıkma oranı %10 Bunca Çöpün arasında iki ayaklı insan bulmak zor olacak değilmi ?

Hamdolsunki Beni tanıyanlar bana yamuk yapmadılar...Tanıyorsanız sorun yok İnternet derya ortamında batmayında ....

 

Muhammed Ali Çimen

18/03/2011

Duyuru : Dikkat Dikkat !!!

 

 

 

Bu Zamana kadar Yaptıgımız Dosya indirme Sistemimiz Değişmiş Olup Bundan böyle  Sitemizin içeriği Makale Ve Güncel Konularla sizlere Hitap edecektir

TÜM SİTE TAKİPÇİLERİMİZE DUYURULUR !

18/03/2011

Ensardan HATIRA !

 

Muhacirler Ensar'a "Ürünü bizimle paylaşacak, fakat bize herhangi bir külfet meyecek misiniz?" diye sordular. Ensar da "Evet, aynen öyle!" dediler.

Hz. Peyamber, Ensar'a "Muhacir kardeşleriniz size mallarını ve çocuklarını bırakarak gelmişlerdir" buyurdu. Ensar da "Mallarımızı onlarla paylaşalım" dediler. Hz. Peygamber "Bunu başka bir şekilde yapamaz mısınız?" dedi. Ensar "nasıl?" diye sordular. Hz. Peygamber:

"Onlar bu tür bir çalışmayı bilmezler. Gelin bağlarınızda, bahçelerinizde siz kendiniz çalışın, ancak elde ettiğiniz mahsulü onlarla paylaşınız" dedi. Ensar da bunu kabul etti.

Muhacirler Hz. Peygamber'e gelerek şöyle dediler:

"Biz bu Medine'li kardeşlerimiz kadar iyi insanlar görmedik. Gelirleri az olmasına rağmen onu bizlerle paylaşıyorlar. Bol ürün aldıklarında ise payımızın kat kat fazlasını veriyorlar. Vallahi bize sevap bırakmamalarından korkuyoruz". Hz. Peygamber şöyle buyurdular:

"Siz onlara teşekkür edip, onlar için Allah'a dua ettiğiniz müddetçe sizin için de sevap verilecektir."

Bu blog en iyi Google Chrome'da çalışır.

All Rights Reserved. Copyright © Msn Nickleri tüm hakları saklıdır. Site Map
Temayı düzenleyen: nickcenter..